vineri, 10 februarie 2012

Primele invitatii de nunta facute de mainile noastre pentru voi, cei ce va veti uni intru Domnul!

Sunt zile in care parca respir altfel. Imi aduc bucurie si implinire zilele astea in care umblu prin cutia imaginatiei sufletului meu. Nu astept nici un titlu onorific in urma a ceea ce va urma sa asez aici pentru voi...vor fi create toate prin darul Lui spre a-mi aduce liniste si pace in suflet. Sunt parte din ceea ce sunt. Bucurati-va si va veseliti...

Sunt primele noastre modele de invitatii. Timid, vi le prezentam:

Nume de scena: "Primul pas" Pret: 2,70 lei



E un model simplu, dar jucaus. Invitatia se poate agata usor in cui, ca amintire. Nasturii i-am ales din cutia mea de nasturi. Pentru o comanda puteti alege si alte culori. Propunerea mea ar fi ca nu intreg setul de invitatii sa aiba acelasi model de nasturi. Daca tot e jucaus modelul asta...sa ne jucam pana la capat:)







Nume de scena: "Al doilea pas" Pret: 2,50 lei



E sora "Primului pas"! Mai simpla, mai eleganta.




Iata ca "Primii pasi" au fost facuti.

Pana reusesc sa rezolv pe blog chestiunea de CONTACT, am sa va scriu aici numarul de telefon si adresa de e-mail: 0741-634999, crisy_do@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu