vineri, 27 aprilie 2012

In luna lui Martie...spre Florii si Inviere!

Scriu pentru luna lui Martie, scriu pentru vremea in care astepti izbavirea din noaptea Invierii lui Hristos, scriu pentru vremea in care am trecut prin incercarile Sfantului Post, desi noi n-am fost cei mai vrednici postitori, pentru timpul in care mi-a fost tare rau si cred ca cel mai tare a durut neputinta de a nu putea avea grija de Dragos si Ilia. S-au izbavit si Sfintele Pasti cu toate pregatirile de dinainte si odihna de dupa, a venit si Primavara cu adevarat, au inflorit pomii, puii de porumbei prind si ei vlaga in cuiburile lor din cusca lui Dragos de porumbei, Ilia creste si tot creste si odata cu asta cresc si nazdravaniile ei...iar rabdarea noastra cunoaste noi limite in fiecare zi! In toata vremea asta am reusit sa daruiesc cate o felicitare doamnelor si domnitelor ce ne-au pasit pragul. Le-am fotografiat si acum vreau sa le postez pentru a va afla parerea. Oricare ar fi ea! Doctorita noastra de familie e un om drag noua pentru ca isi face treaba foarte bine si ne-a ajutat mult cu Ilia inca de cand era in pantece. Ei si asistentei sale i-am daruit: "Sigiliu"
O alta gama de culori pentru un suflet mereu zambitor: "Soare-n casa"
Nici mama lui Dragos, soacra mea, nu a ramas fara un gand bun de la noi. Ei ii plac foarte muuuult florile, iar felicitarea ei a iesit asa: "De prin stele...verzi"
Pentru mama mea m-am apucat de decupat cel mai frumos servetel din lume: "Un mac pentru mama"
"Spre mai bine"
"Zambet colorat"
"Poarta spre cer"
O felicitare tare draga sufletului meu. Am pus mult suflet creand-o! "9 luni"
Pentru doua prietene. Ilia era prin preajma... "Tandem"
Impreuna...
Inchei aici prima serie, nu de alta dar se termina ziua de lucru si trebuie sa ma opresc si eu din butonat laptopul...altele isi asteapta implinirea, cum ar fi cina noastra si baia Iliei:) Hristos a Inviat!!! Amin CONTACT: Pascu Cristina, crisy_do@yahoo.com, nr. telefon: 0741-634999

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu