luni, 30 aprilie 2012

Modele noi de invitatii

E dimineata si tare mult imi plac diminetile (nu partea cu trezitul, cea de dupa) cand prinzi aripi pentru o noua zi sub Cer! Pana se trezeste Ilia si astfel programul de dimineata incepe prin a lua micul dejun, apoi mergem sa udam florile si mai apoi facem treaba prin casa...m-am gandit sa postez noile modele de invitatii dupa cum urmeaza:

 "Zbor" Pret: 2,70 lei



"Sigiliu" Pret: 2,70 lei




"Re-vedere" Pret: 3,50 lei


    Modelele sunt simple, nici nu am intentionat sa fie complicate:) Imi sunt dragi pentru ca atunci cand ma apuc sa fac un model nou...atat invart foile, perforatoarele, liniile dintr-o mana in alta... ca am impresia ca nu o sa izbutesc sa ii gasesc conturul, insa e Cineva care ma impinge de la spate sa termin ceea ce am inceput. Mari sunt darurile Lui. In plus, Ilia are grija sa grabeasca procesul pentru ca vrea sa ne jucam, sa ne plimbam si uite asa dintr-o parte sau din alta invitatia ajunge sa fie gata. Dupa multe dimineti in care m-am trezit sa lucrez la albumul pentru invitatii am reusit sa il trimit la magazinul de creatii din Comanesti. Uite-asa arata:
  
    Cam aici se termina o prima etapa din ceea ce am inceput aproximativ doua luni in urma. Invitatii, felicitari, cadouri, raceala, neputinta, bucuriile Iliei, zilele familiei mele...toate in asteptarea Primaverii care si-a deschis bratele in cele din urma! Ca drept "razbunare" am plantat multe flori anul asta si simt ca verdele crud ce ne inconjoara parca e mai frumos ca niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu