luni, 30 aprilie 2012

Primavara izbavirii !

Am revenit in miez de zi cu gandul bun de a termina ce am inceput ieri! Ieri, dupa ce m-am eliberat de laptop am iesit in curte oleaca, o scurta plimbare prin gradina, printre florile de visin si tare mult mi-a placut ca mirosea a ploaie si a iarba, a pamant proaspat...Zilele sunt pline, uneori simtim ca se varsa paharul la cate sunt de facut si tot nu reusim sa le cuprindem, poate greseala e ca vrem sa le cuprindem pe toate! Si uite-asa mirosea afara de-mi venea sa ma intind pe cararuia verde din gradina, dar n-am facut-o.Pacat, nu? Sunt simturi ce te trezesc din amorteala, ce te scot din rutina si ...o iei de la capat chiar daca e sfarsit de zi! Am daruit urmatoarea felicitare unei doamne tare blande la vorba si la port. "Liniste"
"Zumzet"
"Gala"
A fost ziua de nastere a mamei mele si printre pregatirle de Paste am reusit sa creez un vas pentru floarea cea frumoasa pe care am cumparat-o toti trei intr-o seara tarzie de miercuri. Vasul e din plastic, l-am luat din magazin. Tineam acadele sau jeleuri in el si cum s-au vandut toate am zis sa profit de el sa creez un vas dragut avand in vedere ca in comert sunt exagerat de scumpe si parca prea ...cochete! As fi vrut sa scot ciolofanul pentru o mai buna fotografie, dar ma temeam pentru siguranta firavei flori. Mama locuieste nu prea departe de noi,dar a fost mai bine ca avea sprijin pana la destinatie:) Ilia era prin preajma asa cum era si firesc! La multi ani, mama draga! La multi si intelepti ani, bunico!
A trecut sambata, a trecut sfanta zi de duminica si acusica se termina si ziua de luni si eu inca nu am finalizat postarea asta. E un zumzet continuu...plin de viata si culoare, alteori culorile dispar, dar are grija Ilia sa le coloreze la loc. Acestea au fost felicitarile de Primavara, de reinvire ... Hristos a inviat! P.S. Astazi am dus primul meu album cu invitatii la un magazin de creatii din Comanesti. Am sa atasez poze cu el. Am muncit mult timp la el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu